Hoffman Miyamoto - 2015-03-08 16:58:31

Ostatnio wyczytałem, że sporej części graczy nie podoba się typ treningów jaki mamy na forum, który pochłania dużą ilość czasu i jest według niektórych osób zwykłą stratą czasu, dlatego chcę się zapytać was o zdanie na ten temat i zmienić ten fragment systemu gry, który jak zauważyłem dla niektórych stał się solą w oku ;)
Komentarze z uzasadnieniem waszych decyzji mile widziane, a pod spodem dołączam jeszcze wyjaśnienie opcji w sondzie wraz z moim komentarzem do nich.

Fabularny - Uczymy się umiejętności podczas fabuły. Według mnie jest to o tyle uciążliwe, że w sytuacji, w której mamy do nauczenia się załóżmy maksymalną liczbę 20 umiejętności, to musielibyśmy pisać aż 20 fabuł, żeby się ich nauczyć... Odejmując bonusy od rangi zostaje nam około 10 do nauczenia się w fabule... to jest dużo. Musielibyśmy wybierać wtedy czy chcemy zwyczajną misję czy uczyć się umiejętności... Krótko mówiąc, było by to samo co teraz, z tą różnicą, że posty z treningów zostały by ,,przeniesione" do fabuły, bez uwzględnienia czasu rzeczywistego.

Przywrócić poprzedni - W poprzednim systemie było tak, że po prostu kupowało się za punkty nauki umiejętność... i już. Nie trzeba było ich wytrenować, ani nic. Jestem neutralny co do tego pomysłu.

Taki jak jest teraz - Uczymy się umiejętności w niefabularnym dziale ,,treningi", prowadząc równolegle do wypisywanych tam postów własną fabułę. Mi się wydaje ten pomysł najlepszy z tego względu, że przechodzimy realny trening naszą postacią i nie dostajemy umiejętności ,,od tak". Według mnie to się po prostu trzyma kupy, choć nie ukrywam, że nie jest to pozbawione wad, bo trzeba się wysilić i napisać parę ładnych postów, ale zamiast zmiany całego systemu proponował bym jego ulepszenie. Można by pomyśleć nad wprowadzeniem mistrza gry do treningów na przykład, ale dopiero w sytuacji, w której będziemy mieli ich większą ilość...

Czekam na wasze opinie

www.xnarutoxshippudenx.pun.pl www.301bbo.pun.pl www.enigmaots.pun.pl www.2012manager.pun.pl www.demo.pun.pl