Ogłoszenie


Ciekawostki i plotki
Ostatnie zmiany - 09.07.2016. Więcej tutaj
- WAŻNE! Wakacyjna gorączka - promocje, startery dla początkujących, inne bonusy!
- Nowi bohaterowie niezależni: Yasashii Chisaki oraz Koi no Hana
- WAŻNE! Dodanie nowej drogi rozwoju postaci (Cechy). Więcej tutaj
- Stworzenie świata alternatywnego. Więcej tutaj

#106 2016-01-28 18:50:37

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Kilka pomysłów

Hoff. Co do Alchemika, jestem szczęśliwym posiadaczem tej klasy ale...
1: sam ją wymyśliłeś, nie uwierzę że nie obliczyłeś tego wcześniej
2: reszta klas jest bez sensu i to nawet na start
3: Hierro jest droga, mało kogo na nią stać. Teraz chcesz dodać klasę która zmniejsza koszt zakupów o 30%, więc nawet po osłabieniu klasy Alchemika... no cóż, chyba każdy widzi to "jeszcze bardziej zbyt op kombo". Co do Kasiarza ale umiejętnościowego, w sumie spoko, ale niech mniej rozwinięte klasy (pod względem asortymentu um) typu fullbringerzy dostaną coś dodatkowego. Bo nawet ja już nie mam w czym się szkolić, jest więcej ogólnych niż rasowych...
4. Jak chyba już zauważyłeś taka różnica jest tylko przy niej. Więc np dodaj do Hierro wadę... obniż szybkość użytkownika I NIECH TEN MINUS ZWIĘKSZA SIĘ PRZEZ ALCHEMIKA w imię zasady "większe korzyści = większe ryzyko"


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

#107 2016-01-28 21:30:02

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Kilka pomysłów

Obniżenie szybkości przez Zbroję Hierro byłoby bez sensu bo prowadzi to do logicznego stwierdzenia, że Hierro samo w sobie też spowalnia swojego użytkownika czyli powinien być też minus dla każdego Hollowa z Hierro. Jeśli już musicie znerfić jakoś alchemika to dajcie dodatkowy minus w postaci droższych artefaktów. Nawet o te 30% droższych jeśli nie więcej, wtedy drogie przedmioty staną się jeszcze droższe ale w zamian będą znacznie lepiej służyły właścicielom.

Możliwość zmiany klasy po zmianach nie urządza ich posiadaczy w ogóle, bo tak jak Pat zauważył "reszta klas jest bez sensu i to nawet na start". Gracz raczej myśli przyszłościowo więc skupia się na tym co będzie mu przysparzać korzyści teraz i później a nie tylko na daną chwilę.

Poza tym Pat nawiązał do innej, znacznie ciekawszej rzeczy - małej ilości um dla Fullbringerów. Możemy to zwalać na słabo rozwinięty wątek w fabule ale hej - są u nas rasy, które w fabule nie istnieją (Bounto i Najemnicy). W dodatku dla Buntowników przewidziane są dodatkowe umiejętności tylko dlatego, że nie są w Seireitei. Co wiec stoi na przeszkodzie by stworzyć nowe dla Fullbringerów?
Lub powiem inaczej - dlaczego nie przestaniemy faworyzować Buntowników? Dlaczego sądzę, że są faworyzowani? Proszę:
-mają dodatkowe umiejętności tylko dla nich,
-jako jedyni Shinigami mogą zostać Vizardami (w Seireitei jest to zabronione),
-dostają znacznie większe bonusy od rang + dodatkowe itemy tylko dlatego, że są po tej stronie barykady.
Wytłumaczenie "bo jest ich mniej" nie ma znaczenia. Żadna klasa postaci nie powinna mieć aż takiej przewagi nad drugą. Jeśli dwóch graczy zacznie grać shinigami to ten po stronie buntowników będzie mógł z łatwością zgnieść tego po stronie SS bo ma lepsze bonusy. Może więc zamiast rozwodzić się nad klasami zajmiemy się najbardziej rażącymi w oczy sprawami forum? Takimi, które widać na pierwszy rzut oka i są po prostu ważne dla graczy?

Offline

 

#108 2016-01-29 14:38:09

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Kilka pomysłów

Hao. Naturalne Hierro nie musi obniżać szybkości Arrancara. Zauważ że to naturalne jest niezauważalne, to zbite reiatsu. Sztuczne to materiał... materiał jest ciężki szczególnie tak wytrzymały. Ma to logiczne uzasadnienie bez osłabiania Hierro jako um


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

#109 2016-01-29 22:03:23

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Kilka pomysłów

Patariko
1. Nie, nie miałem świadomości, że ta klasa będzie dawała aż takiego kopa. Teraz kiedy to sobie uświadomiłem, uznałem że jest przesadzona w stosunku do innych.
3. Jest to jakaś myśl i to całkiem rozsądna jednak wysoki bonus jak pozostawał, tak jest nadal.
4. Zgadzam się z Hao. To jest już zbyt radykalny pomysł. Jeśli już to można by to podciągnąć pod obniżanie kondycji, którą bardzo chciałem wprowadzić, ale że nikt z was nie chciał to...

Hao
W porządku, macie punkt. Niech w takim razie póki co zostanie zwiększony koszt kupna, jako że te przedmioty będą wykonane solidniej, z lepszych materiałów.
Co do umiejętności Fullbringerów też macie rację, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby takowe pododawać. Quincy całkiem niedawno zostali już wyposażeni w kilka nowych umiejętności. Jeśli wpadniecie na jakiś pomysł, napiszcie o tym w tym dziale i dajcie mi znać, abym rzucił na to okiem.
Co do buntowników to... czy ja wiem, czy są tak faworyzowani? Prędzej bym to powiedział o Arrancarach, którzy są posiadaczami największej ilości reiatsu na forum
Jednak faktem jest, że mają sporo umiejętności, jako że są shinigami. Właściwie to mają ich liczbowo najwięcej ze wszystkich jednak każda strona konfliktu musi się czymś wyróżniać
Zostanie Vizardem w Seireitei jest karane ze względów fabularnych. Nie ma to nic wspólnego z faworyzowaniem.
A co do bonusów od rang to nie wydaje mi się, aby były one jakoś bardzo wyższe od Shinigami z Seireitei. Podobnie jeśli chodzi o przedmiot (jeden jedyny), który dostaje jedna jedyna ranga straży przedniej.
Jednak pomyślę nad tym, aby pododawać tego typu udogodnienia jeszcze na innych szczeblach, wśród innych ras. Możecie podawać mi swoje propozycje w tym temacie lub prywatnie, jeśli macie takowe.
Myślałem nawet o tym, aby wprowadzić niektóre przedmioty do sklepu przeznaczone tylko i wyłącznie dla określonej rasy, ale to temat na inną rozmowę.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#110 2016-02-02 11:57:39

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Kilka pomysłów

Pomysł na zmianę kosmetyczną, którą wydaje mi się, że nie będę musiał uzasadniać i będzie na niego powszechna zgoda. W razie gdybym się mylił proszę pisać, inaczej za kilka dni to wprowadzę

Pomysł dotyczy tego, aby zamiast trzech tematów w biurze (czyli doświadczenie, punkty nauki i złoto) zrobić jeden ze wszystkim, aby nie musieć skakać pomiędzy tematami.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#111 2016-02-20 12:33:01

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Kilka pomysłów

Ostatnio przejrzałem na forum w zasadzie wszystkie pomysły, i tak oto w tym poście postaram się przedstawić kompilację. Zaznaczam, że w większej części nie są moje, a podpierniczone, jednak warto mieć wszystko w jednym miejscu.

Przedmioty dla rang:
Obecnie tylko straż przednia wśród buntowników posiada dodatkowy przedmiot za rangę. Proponuję następującą zmianę:
- Cień - Peleryna zaburzająca wykrywanie reiatsu przeciwnika o 2 poziomy
- Porucznik Gotei - Emblemat lojalności, który zapewnia bonus do reiatsu w postaci x1,2
- Kapitan Gotei - Haori, symbol władzy w Soul Society. Kapitańskie Haori jest zrobione z niezwykle rzadkich i wytrzymałych materiałów. Dzięki niemu kapitan otrzymuje dodatkową ochronę w postaci bonusu do wytrzymałości x1,25 oraz x1,25 do siły ataków fizycznych.
- Espada - Abrigo, biała szata charakterystyczna dla Espady. Każdy jej przedstawiciel otrzymuję ją podczas ewolucji. Jej krój jednak jest różny. Specjalną właściwością Abrgio jest jej zwiewność i lekkość mnożąca zręczność x1,25.
- Mistrz Bounto - Znamię Bounto, które posiadają mistrzowie Bounto po połączeniu ze swoją laką otrzymują na ciele znak ich gatunku. Dzięki temu piętnu wzrastają statystyki technik ich lalek o x1,25
- Quincy Sensei - Soutane Gesetz to biało-niebieska szata charakterystyczna dla Quincy. Daje im niezwykłą swobodę poruszania się i sama w sobie zbiera energię duchową pomagając swemu właścicielowi zwiększając szybkość jego hirenkyaku o x1,25 oraz siłę wystrzeliwanych strzał o x1,25.
- Fullbringer Champion - The Soul Cross to mały medalion w kształcie krzyża w pozycji "X". Pomaga Fullbrignerowi kontrolować nie tylko jego moc ale i część otoczenia zapewniając mu dodatek w postaci zwiększenia wszystkich statystyk prócz reiatsu o 10%.
- Klan najemników - Bakkoto najemnika, który należy do klanu i posiada co najmniej 10-ty poziom ewoluuje lekko, zwiększając bazowe reiatsu użytkownika o x1,25

Nie wiem czy to jest dobry pomysł, aby tak bardzo to rozbudowywać, jednak można by też zrobić w ten sposób, aby rangi niższe otrzymywały ten sam przedmiot co ranga wyżej, jednak z mniejszym bonusem. Innymi słowy tak jak straż przednia posiada teraz szatę dającą bonus x1,25 do wytrzymałości, tak strażnik posiadał by dajmy na to szatę dającą x1,1 do wytrzymałości. Ale nie wiem czy to jest dobry pomysł aby iść tak daleko.


Ograniczenie ekwipunku:
Aby na rękach, tułowiu, nogach i głowie mógł być noszony jeden przedmiot o podobnej konstrukcji. Innymi słowy nie można nosić zbroi hierro i zbroi z kamienia duchowego, jednak można nosić na przykład kastet pod rękawicą, czy szatę straży przedniej albo Haori kapitańskie na sztucznej zbroi hierro. Wydaje mi się, że tak będzie najlogiczniej. Później, jeśli prowadzimy kondycję postaci, można by powrócić do koncepcji noszenia i 10 zbroi, ale tak by to wówczas wykańczało kondycję, że stało by się to nieopłacalne. Jednak póki co pomysł pozostaje w powyższej formie.

Bonusy i oddzielna ranga dla przywódców rasowych:
Dla rangi przywódcy Soul Society, podobnie jak Espady przewidziane są zwiększone bonusy do reiatsu. Proponuję podobne rozwiązanie w stosunku do pozostałych stron konfliktu.
- Przywódca buntowników - Bonus: +3000 do reiatsu, +2 umiejętności, +3 haodu, +3 bakudou
- Przywódca Quincy - Bonus: +4000 reiatsu, +1 umiejętność
- Przywódca Bounto - Bonus: +4000 reiatsu, + 1 umiejętność
- Przywódca Fullbringerów - Bonus: +4500 reiatsu

Można by dodatkowo zmienić trochę bonusy do rang, aby dodawały również punkty do określonych statystyk, niżeli tylko reiatsu. Ale to jest do przedyskutowania.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#112 2016-02-20 18:08:13

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Kilka pomysłów

No podpierniczone i to stanowczo - właśnie mi Ale mniejsza, wypowiem się na ich temat:

Na sam początek mały Bullshit który widzę - Kapitan Głównodowodzący zyskuje znacznie większe bonusy niż reszta przywódców. Nie dość, że dostaje bonus w reiatsu to w dodatku jego shi-kai daje większy mnożnik do reiatsu, nie licząc dodatkowej umiejętności i aż 10 nowych zaklęć Kidou. W porównaniu z resztą to jest ogrom. 0 Espada dostaje "tylko" kilka tysięcy reiatsu i jedną umkę do wymyślenia bo wątpię by ktoś aspirujący do tej pozycji miał jeszcze jakieś braki w posiadanych umiejętnościach Hollowów.
Nie. Jeśli się bawimy w takie bonusy u jednego bossa to inni też muszą je mieć. Esapada, Fulbringer, Bounto, Najemnik i Buntownik. Każdy z przywódców tej rasy powinien mieć zwiększony podstawowy mnożnik do umiejętności albo żaden. Zwykła uczciwość za tym przemawia. Tak samo w kwestii własnej umiejętności.

Cień -pomysł nie jest zły z tym płaszczem ale będzie on bezużyteczny jak Cień wyuczy się ukrywania reiatsu. Może zamiast tego niech płaszcz daje x1,25 do szybkości? Zabójcy muszą być w końcu szybcy.
Porucznik -może być ale pod warunkiem, że po osiągnięciu wyższej rangi emblemat przestaje działać w ten sposób i jest wymieniany na Haori.
Kapitan - albo jedno albo drugie. Jeśli nie to Espada też powinien mieć dwa bonusy tak samo jak reszta. Więc albo wytrzymałość albo siła.
Espada -jest dobre jak jest ale tak jak odnośnie powyższego - jeśli dwa, to dwa wszędzie, jeśli jeden to jeden wszędzie.
Mistrz Bounto -nah, biorąc pod uwagę mechanikę Bounto i to jak to jest zapisane większy sens ma to, że przy połączeniu wspólne statystyki mnożą się x1,25. Aleoczywiscie przy zaznaczeniu że tylko one, bez Reiatsu.
Quincy Sensei -jest spoko, nawet bardzo. Chyba jestem jedynym, który myśli o tej rasie jako o pokrzywdzonej względem reszty i mangi.
Fullbringer Champion -a dajmy im nawet te 25%, niech Pat się ucieszy Będzie równo z Quincy
Najemnicy -mnie pasuje. Nie widzę nic w tym złego. Każdy najemniki to Glass-canon więc małą pomoc im pomoże.

Co do noszenia ekwipunku... Tylko ty Hoffman byłeś taki sprytny, że nosiłeś zbroję na zbroi i pod zbroją więc to raczej twoja kwestia czy się dostosujesz do własnego pomysłu. Reszta nie ma pewnie nawet takiej ilości itemow, żeby to zrobić. Chyba ze wprowadzimy możliwość lootu z pokonanych i np, taki Espada będzie mógł zerwać z ciała wroga Haori i zabrać je dla siebie uzyskując taki sam bonus co kapitan.

Offline

 

#113 2016-02-21 00:49:50

 Nassanael

http://zapisz.net/images/726_da3d3021ec520.jpghttp://i.imgur.com/hl2Ru.jpg

21121123
Zarejestrowany: 2012-05-04
Posty: 866
Punkty: 24
Imię postaci: Nassanael

Re: Kilka pomysłów

Bravo Hao. Podpisuje się pod tym.


W prozie wojny nie ma miejsca na piękno...
KP
Zan
Teka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#114 2016-02-21 11:59:31

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Kilka pomysłów

Co do wyższego bonusu kapitana głównodowodzącego, to podobnie jak w przypadku 0 Espady, ta dwójka przywódców powinna mieć większe bonusy od innych. Dlaczego? Ano dlatego, że o wiele trudniej nimi zostać. Trzeba włożyć znacznie więcej pracy i wysiłku aby zyskać poparcie Gotei czy Espady, niżeli buntowników czy fullbringerów. W przypadku tych dwóch ostatnich wystarczy nawet jedynie mieć odpowiednio wysoki poziom i wykupioną rangę za punkty z medali. Dlatego też takie rozwiązanie wydaje mi się bardziej sprawiedliwe.
A tak na marginesie, bonus kapitana głównodowodzącego do reiatsu wynosi +2000, a w przypadku pozostałych ras, bonusy które zaproponowałem wynoszą po 3-4 tysiące więc kto tu jest pod tym względem poszkodowany?

A skoro jesteś już takim gorącym orędownikiem balansu Hao, to może przy okazji wyrównamy bonusy w reiatsu jakie dostają Arrancarzy względem na przykład Shinigami?

Co się zaś tyczy przedmiotów do rang.
- Cień - faktycznie, trochę głupota z mojej strony. Może nie tyle zwiększona szybkość o x1,25 co zwiększona szybkość shunpo o 1/3?
- Porucznik - oczywiście, taki był zamysł
- Kapitan - Zwróć uwagę, że ten drugi bonus tyczy się jedynie obrażeń fizycznych (ataki oparte o reiatsu, kidou i tak dalej się nie wliczają), zatem jest to dość marny bonus. Warto też zauważyć, że o wiele trudniej dostać się na stanowisko kapitana, niżeli takiego przywódcę oddziału wśród buntowników, ponieważ w tym pierwszym przypadku stanowiska są już obsadzone i trzeba je sobie wywalczyć, natomiast wśród buntowników można je otrzymać z automatu po spełnieniu wymagań. A bądź co bądź, shinigami z Seireitei, zwłaszcza od porucznika wzwyż to elita. Muszą mieć godną reprezentację i nie mogą być słabeuszami. Ponadto, wyszedłem z założenia, że trzeba by jakoś zachęcić graczy do pójścia w kierunku kapitanów z Seireitei, którzy są znacznie mniej popularni niż buntownicy. Ostatnio ten trend trochę się zmienił, ale jednak.
- Espada - Jaki Ty jesteś pazerny na te bonusy...
- Mistrz Bounto - Cóż... Teoretycznie może być tak jak napisałeś, jednak raz, że wolę unikać tak prostych rozwiązań, to dwa - Bounto są nadal stosunkowo słabi, a dzięki temu ich lalki dostaną dodatkowego kopa i będzie większa różnica mocy między Bounto, a lalką i tak mi się wydaje powinno być. Jednak mi osobiście nie robi to wielkiej różnicy. Myślę, że lepiej by było, gdyby ktoś z Bounto wypowiedział się na ten temat.
- Fullbringer Champion - +25% do reiatsu? Trochę dużo, biorąc pod uwagę to, że dostają +400 za każdy poziom, nie uważasz? Przypominam, że bonus +25% do reiatsu to znacznie więcej niż bonus +25% do jakiejś statystyki jak w przypadku poprzedników


Co do kwestii z ekwipunkiem rozumiem, że nie ma żadnego sprzeciwu.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#115 2016-02-21 18:57:32

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Kilka pomysłów

Mówisz, ze ta dwójka powinna mieć większe bonusy ale widocznie większy ma tylko Kapitan - 0 Espada dostaje więcej reiatsu co w ogólnym rozrachunku i tak wychodzi gorzej od takiego kapitana, którego bonus zwyczajnie to w pewnym momencie przebije. Jednak niestety, Hoff dalej nie może zrozumieć, że Reiatsu to nie wszystko i nie może się pogodzić z tym, że Arrancarzy mają go więcej od shinigami. Nie chce mi się dalej wykłócać, że ciężej się pracuje na rangę Arrancara niż na dowolną inną na forum bo to twoja sprawa, że nie akceptujesz faktów. Więc proszę, zmniejsz bonusy za rangi Arrancarom tylko potem nie dziw się, że nikt nie będzie chciał nimi grać bo będzie to zwyczajnie nieopłacalne. W tym momencie Vasto Lorde jest słaby bez zerwania maski, bo tylko to przepuszcza hollowa do rangi postaci, z którymi trzeba się liczyć. Arrancar i ich bonusy są pewną rekompensatą tego, że przez większość gry Hollow jest na strzała od każdej rasy. Tak większość bo by zostać VL trzeba wbić 15 poziom i co więcej - zjeść wymaganą liczbę innych hollowów co dodatkowo ogranicza tę rasę jak żadną inną. Na dowolnym poziomie wszystkie rasy górują nad hollowami czy to w ilości umiejek czy Reiatsu bo pierwsze mnożniki Hollow otrzymuje na poziomie Arrancara, w dodatku nie od razu. A ty jeszcze śmiesz nam pisać, że należy je zmniejszyć? Od razu widać, że w życiu nie myślałeś o tym jak wygląda perspektywa gry od startu jako hollow ani bynajmniej nie próbowałeś na to spojrzeć z innej niż swoja własna. Gra Hollowem wygląda tak - do piętnastego poziomu jesteś w głębokiej i czarnej jak HM dupie, a jeśli w ogóle przez nią przejdziesz to po niej nagle wszyscy maja do ciebie pretensję, że masz za dużo Reiatsu i jest to nie fair względem reszty. Takie są fakty.

Co do reszty:
-Cień - masz coś do tej rangi? Dlaczego oni mają mieć tylko bonus do jednej techniki a reszta do stat? Albo bawisz się w staty albo w techniki, zdecyduj.
-Kapitan - tak czy owak otrzymują dwa bonusy. Skoro mówisz, że trzeba porównywać Espadę do kapitanów to bądź konsekwentny. Albo jednym bonusie albo po dwa do obydwu.
-Espada - Oooo, straszny Hao wypowiedział się na pomysł względem jego rasy i zaproponował zmianę, która może mu dać jakiś bonus - co za interesowny typ! Na szczęście Hoffman pazerny nie jest w ogóle, bo to nie tak, że JEGO ranga dawała mu dodatkowe mnożniki do stat już w huj czasu temu i teraz odkopał stary pomysł Hao by pokazać jaki to jest za równością. Wiesz co, miej ty chociaż odrobinę honoru, o którym tyle gadasz.
-Fullbringerzy - mają mało umiejętności i muszą czymś nadrabiać. To nie ulega zaprzeczeniu. Bonus jaki zaproponowałem nie jest w żaden sposób nieuczciwy względem innych ras. Powinni chociaż w Reiatsu doganiać resztę.

Co do kwestii ekwipunku to nie rzuciłeś niczym poza stwierdzeniem i luźną myślą - przedstaw kompletny pomysł to pogadamy czy jest ok, czy może nie jest podpasowany tylko pod jedną osobę, która nosi na sobie połowę sklepu.

Offline

 

#116 2016-02-21 19:40:37

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Kilka pomysłów

Tytułem komentarza do zarzutów stawianych mi przez Hao: (ktoś kto chce przeglądnąć resztę dyskusji i nie chce się przedzierać przez nie wnoszące nic treści niech przeskoczy o połowę posta)

Hao Asakura napisał:

Od razu widać, że w życiu nie myślałeś o tym jak wygląda perspektywa gry od startu jako hollow ani bynajmniej nie próbowałeś na to spojrzeć z innej niż swoja własna.

Właśnie odkryłem gdzie leżą Himalaje hipokryzji w momencie w którym widzę jak osoba, która od początku grając shinigami została pustym przy pomocy henkana na kilkunastym poziomie, tak bardzo bulwersuje się z powodu trudności jakie muszą przejść początkujący puści, pisząc do tego, że sam nie mam pojęcia o graniu pustym. I to jeszcze jak rozumiem stąd ma wynikać moja nieudolność? Może i bym nie reagował na tego typu komentarze gdyby nie usilne wmawianie na każdym kroku jakim to beznadziejnym adminem jestem. Ale prawdę powiedziawszy robię się już zmęczony tym jak niezależnie od tego co zrobię czy zaproponuję, Ty zawsze postawisz mnie w najgorszym świetle, nawet gdybyś miał wywrócić cały problem o 180 stopni. Swoją drogą czy Ty właśnie w poście powyżej napisałeś, że kapitan głównodowodzący otrzymuje więcej bonusu w reiatsu za rangę od 0 espady? Bo tak to zrozumiałem. Jeśli tak faktycznie jest to odsyłam Cię do wprowadzenia i zawartych w nim rang.

Hao Asakura napisał:

A ty jeszcze śmiesz nam pisać, że należy je zmniejszyć?

Przepraszam bardzo, w którym momencie ja napisałem coś choćby podobnego do tego? Nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek miał pretensję co do wielkości reiatsu jaką posiadają arrancarzy - niech sobie mają, bo im się należy. Dlatego tym bardziej mnie dziwi skąd Ty w ogóle bierzesz takie rzeczy i skąd to święte oburzenie. Poważnie, odkłamywanie tworzonej przez Ciebie rzeczywistości to kolejna w kolejce, najbardziej męcząca dla mnie rzecz na tym forum.
Tak więc dziękuję Ci Hao za przyczynienie się do skompletowania mojego życia. Spodziewam się jakiejś kolejnej, długiej i wyniosłej repliki, jednak nie spodziewaj się mojej, następnej, bo jak już wspomniałem jestem tym zwyczajnie zmęczony.


A teraz wracając do istoty dyskusji:
- Cień - No dobra, x1,5 do shunpo. Może być? Notabene, nie wiem czy zauważyłeś, ale nie tylko oni posiadają bonus nie związany stricte z konkretną statystyką.
- Kapitan - Podobnie jak Quincy, też mają dwa bonusy. Ale widzę, że się nie dogadamy więc poczekam aż ktoś inny się wypowie na ten temat. Na marginesie to nigdy nie napisałem, że trzeba porównywać kapitanów do espady.
- Espada - gdyby tak było, to bym nie proponował żadnych zmian. Reszty pozwolę sobie nie skomentować. Dodam jedynie tyle, że tą miarę jednostki czasu, którą użyłeś pisze się przez ,,ch"
- Fullbringer Champion - Zdecyduj się na ile ważne jest dla Ciebie reiatsu w grze, bo ja się już zacząłem gubić. Skoro muszą czymś nadrabiać, niech nadrobią dodatkowymi umiejętnościami. Mamy na forum umiejętności nie pochodzące z bleacha, a wymyślone przez graczy, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby ktoś wymyślił jakieś dodatkowe, jednak póki co reprezentanci fullbringerów nie wyszli z jakąś większą inicjatywą. Innymi słowy zgadzam się z Tobą - fullbringerzy powinni nadgonić resztę, jednak niech zrobią to w sposób bardziej naturalny niż poprzez sztuczne napompowanie ich reiatsu


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.southparkuni36.pun.pl www.bricobrzeg.pun.pl www.nbk.pun.pl www.greenlevithan.pun.pl www.finans2010.pun.pl