Ogłoszenie


Ciekawostki i plotki
Ostatnie zmiany - 09.07.2016. Więcej tutaj
- WAŻNE! Wakacyjna gorączka - promocje, startery dla początkujących, inne bonusy!
- Nowi bohaterowie niezależni: Yasashii Chisaki oraz Koi no Hana
- WAŻNE! Dodanie nowej drogi rozwoju postaci (Cechy). Więcej tutaj
- Stworzenie świata alternatywnego. Więcej tutaj

#46 2016-09-12 23:02:34

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Pomysły Patariko

Odświeżam bo opracowałem te umiejętności

Podniesiona Moc
Fullbringer po latach treningu przechodzi na wyższe stadium świadomości zwiększając swoją siłę. Każda przemiana zwiększa reiatsu o połowę więcej. (1,25*1,5=1,875  1,5*1,5=2,25  2*1,5=3)

Wymagania:
13 poziom/ Nawet 15
150 PN
Kontrola Duszy

Dusza Powietrza:
Fullbringer Dzięki kontroli duszy cząsteczek powietrza jest w stanie zmusić je do nagłego odepchnięcia przeciwnika od siebie przez wyciągnięcie ręki w jego stronę. Z czasem umiejętność rośnie w siłę.

Poziom 1:
Siła uderzenia x1,25
Koszt: 100 reiatsu

Wymagania:
5 Poziom
50 PN
Manipulacja duszą

Poziom 2:
Tu zachodzą pewne zmiany w zależności od aktualnej formy fullbringu
Wyzwalanie ducha z przedmiotu:
Odepchnięcie można wykonać poprzez jedyne skierowanie wzroku w danym kierunku
Siła uderzenia x1,5
Koszt 200 reiatsu

Ubieranie Fullbringu:
Uderzenie działa dookoła użytkownika i odpycha wszystko i wszystkich w promieniu 8 metrów
Siła uderzenia x1,5
Koszt 500 reiatsu

Fullbring Kompletny:
Uderzenie może zostać wykonane z dowolnej strony. Tym samym możemy zarówno odepchąć cel od nas jak i pchnąć go w naszą stronę. Wystarczy tylko spojrzenie
Siła x2
Koszt 400 reiatsu

(Będąc w danym stadium nie można używać rodzaju umiejętności z poprzednich stadiów. Umiejętność nie zadaje obrażeń, a jedynie popycha)
Wymagania:
Poziom 15
200 PN
Podniesiona Moc

Dodatkowy warunek: nie można się nauczyć jeśli posiadamy "Duszę Ognia"

Dusza Ognia:
Fullbringer Dzięki kontroli duszy cząsteczek jest w stanie zmusić je do nagłego podniesienia ich temperatury, podpalenia i pchnięcia płomieniem w przeciwnika przez wyciągnięcie ręki. Z czasem umiejętność rośnie w siłę.

Poziom 1:
Siła uderzenia x1,25
Koszt: 100 reiatsu

Wymagania:
5 Poziom
50 PN
Manipulacja duszą

Poziom 2:
Tu zachodzą pewne zmiany w zależności od aktualnej formy fullbringu
Wyzwalanie ducha z przedmiotu:
Pchnięcie kuli ognia można wykonać poprzez jedyne skierowanie wzroku w danym kierunku
Siła uderzenia x1,5
Koszt 200 reiatsu

Ubieranie Fullbringu:
Tworzy pierścień ognia dookoła użytkownika o promieniu 5m i wysokości 1m
Siła ognia x1,5
Koszt 500 reiatsu

Fullbring Kompletny:
Może podpalić cząsteczki bardziej odległe od niego (do 10m) poprzez jedynie pstryknięcie palcami dzięki czemu nie musi tracić czasu na pchnięcie ich w wybrane miejsce.
Siła x2
Koszt 400 reiatsu

(Będąc w danym stadium nie można używać rodzaju umiejętności z poprzednich stadiów. Umiejętność nie zadaje obrażeń, a jedynie popycha)
Wymagania:
Poziom 15
200 PN
Podniesiona Moc


Dodatkowy warunek: nie można się nauczyć jeśli posiadamy "Duszę Powietrza"

Wpływ Duszy
Fullbringer jest w stanie:
W nieuwolnionym stadium oraz po Wyzwoleniu Ducha z Przedmiotu oślepić przeciwnika na jeden post
Aby się oprzeć: wytrzymałość równa sile użytkownika
Koszt: 500 reiatsu

Po Ubraniu Fullbringu lub w Fullbringu Kompletnym całkowicie unieruchomić przeciwnika na jeden post
Aby się oprzeć wytrzymałość x1,3 siły użytkownika
Koszt: 1000 reiatsu

Wymagania:
Poziom 15
200 PN
Podniesiona Moc

Oczywiście będę pracował dalej ale chcę wiedzieć czy jest sens czy i tak z góry skazane to na porażkę

Ostatnio edytowany przez Patariko (2016-09-12 23:03:33)


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

#47 2016-09-13 18:37:10

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Patariko

Co do ogólnej zasady, sprzeciwiałbym się odnośnie dodawaniu premii stricte do reiatsu. Chodzi mi tu o sam aspekt tej ,,podniesionej mocy". Ale o tym już wspominałem wcześniej więc nie będę się rozpisywał.
Jednak same w sobie pomysły nie są złe. Choć jest kilka niejasności, które trzeba już na początku wyjaśnić.
1. Przy ,,podniesiona moc", chodzi o zwiększenie o 100% premii do reiatsu, które otrzymuje się z uwolnienia broni, tak?

2. Dusza powietrza:
- Pierwszy wariant tej umiejki jest dostępny dla każdego gracza, i o ile nie tańsze w kosztach. Jednak domyślam się, że to jedynie taki efekciarski ,,bajer" dla znudzonych monotonią tych samych technik, więc nie ma sprawy
- Jak można się oprzeć technice z ostatniego wariantu? Wytrzymałość taka jak siła techniki atakującego? Pytam, bo nie dopisałeś.
Niezależnie od odpowiedzi jest to według mnie trochę przesadzone. Dzięki temu możesz zrobić z dowolnej postaci piłeczkę ping pongową i rzucać nim sobie w którą stronę chcesz. To nie X-men

3. Wpływ duszy:
- Jaki efekt daje oślepienie? Sugeruję tutaj dać tak jak w przypadku oślepienia najemników: -50% do zręczności i -25% do szybkości na czas trwania.

4. Żeby to było jasne. Każda z tych umiejętności (poza podniesioną mocą, bo rozumiem, że to jest taka baza wyjściowa do każdej z technik poniżej) jest albo - albo, czyli że nie można mieć dwóch, ani trzech z nich, a jedynie jedną?

Na koniec zaproponowałbym trochę inne wymagania. Wszystkie te umiejętności są dostępne od poziomu 10 w zwyż. To trochę okrutne podejście względem słabszych graczy (czyżby Patariko chciał zgarnąć wszystkie te umiejki wyłącznie dla siebie? ). Tak więc myślę, żeby w przypadku pierwszych wariantów każdej z tych umiejętności dać wymagania od poziomów w przedziale 1-5, a później stopniowo zwiększać wymagania.

Także ogólnie jest bardzo fajnie, tylko musimy się jeszcze dogadać co do szczegółów


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#48 2016-09-13 18:53:50

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Pomysły Patariko

Co do punktu 0 Twojej wypowiedzi - to sztuczne pompowanie to wyrównywanie poziomów bo narazie Fullbringerzy nie mają podejścia do takiego shini z Maską, Ban-kai i shunkou.

1. Nie 100%, jak by było 100% to przy kompletnym bonus byłby x4 reiatsu. Jest to podniesienie o 50% czyli 2+50%=3 (wyrównuje to bonus z Bounto i ich połączenia z lalką ale nadal jest to mniejszy bonus niż Shini z Ban-kai i Maską)
2. -to taka raczej umiejętność wyjściowa do rozwinięć
-możemy dać x0,75 np żeby nie było tak łatwo robić tej piłeczki ale tak, miałem na myśli równą sile ataku
3. Wiedziałem że jest już gdzieś opisany efekt oślepienia ale nie wiedziałem gdzie więc zostawiłem tylko określenie że to właśnie oślepienie czyli jak najbardziej pasuje tu to co u najemników
4. nie każda. Jedynie Dusza Powietrza i Dusza Ognia się wykluczają (taka wiesz, równowaga i idealny balans między tym czy gracz jest bardziej offensywny - dusza ognia, czy deffensywny - dusza powietrza). Wpływ duszy natomiast dostępny jest dla każdego.

Co do wymagań. Dałem tak wysokie żebym potem nie musiał się targować że za mocne jak na tak niski poziom więc jestem mile zaskoczony tym że chcesz to dać dla niższych poziomów i jak najbardziej jestem za daniem tego od 10 poziomu


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bricobrzeg.pun.pl www.southparkuni36.pun.pl www.nbk.pun.pl www.greenlevithan.pun.pl www.rpgavatar.pun.pl