Zanjutsu
Zanjutsu to sztuka walki ucząca shinigamich posługiwania się mieczem. Dzięki godzinom treningów, shinigami potrafią lepiej współpracować ze swoimi własnymi zanpaktou.
1 poziom:
+300 reiatsu
Wymagania:
50 punktów nauki
2 poziom:
+ 500 reiatsu
Wymagania:
75 punktów nauki
8 poziom postaci
3 poziom:
+1000 reiatsu
Wymagania:
100 punktów nauki
12 poziom postaci
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Otwieranie bramy senkai
Umiejętność ta pozwala otworzyć bramę senkai, która może nas zaprowadzić do Soul Society z dowolnego miejsca oraz z Soul Society na ziemię.
Wymagania:
50 punktów nauki
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Kidou
Shinigami poprzez trening zwiększył swoje umiejętności w posługiwaniu się kidou co sprawia, iż zyskują one na sile.
Poziom 1:
50 punktów nauki
+2 do siły kidou
Poziom 2:
75 punktów nauki
Poziom 10
Kontrola reiatsu poziom 1
+3 do siły kidou
Poziom 3:
100 punktów nauki
Poziom 15
Kontrola reiatsu poziom 2
+5 do siły kidou oraz +1000 do reiatsu
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Kidou bez inkantacji
Pod wpływem ciężkiego treningu używania kidou, shinigami nauczył się jak efektywnie używać kidou nie musząc przy tym wymawiać inkantacji. Jednakże siła kidou bez inkantacji jest o połowę niższa.
Krąg 1-10:
10 punktów nauki
5 poziom postaci
Krąg 11-20:
15 punktów nauki
6 poziom postaci
Krąg 21-30
20 punktów nauki
7 poziom postaci
Krąg 31-40
25 punktów nauki
8 poziom postaci
Krąg 41-50
30 punktów nauki
10 poziom postaci
Krąg 51-60
35 punktów nauki
12 poziom postaci
Krąg 61-70
40 punktów nauki
14 poziom postaci
Krąg 71-80
45 punktów nauki
15 poziom postaci
Krąg 81-90
50 punktów nauki
17 poziom postaci
Krąg 91-100
Teraz siła kidou zmniejsza się zamiast o połowę o 1/4.
80 punktów nauki
18 poziom postaci
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Leczenie
Umiejętność ta pozwala nam leczyć inne osoby z ran.
1 poziom:
Za leczenie ran danej postaci tracimy co post 100 reiatsu. Oto rozpiska ilości postów jakie trzeba poświęcić na natychmiastowe zregenerowanie ran:
Lekkie obrażenia - 2
Średnie obrażenia - 4
Ciężkie obrażenia - 6
Wymagania:
Kidou poziom 1
5 poziom postaci
50 punktów nauki
2 poziom:
Za leczenie płacimy tyle samo reiatsu jednakże w dwa razy krótszym tempie.
Wymagania:
Kidou: poziom 2
11 poziom postaci
100 punktów nauki
Premia dla członków IV oddziału:
Pozwala na leczenie 1000 reiatsu danej postaci na post jednakże sami oni muszą za to poświęcić 150 reiatsu.
Postaci nie mogą leczyć samych siebie
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Hohou
Jest to umiejętność, która pozwala nauczyć się shunpo czyli tak zwanych szybkich kroków.
1 poziom:
50 punktów nauki
5 poziom postaci
2 poziom:
75 punktów nauki
10 poziom postaci
3 poziom:
Szybkość x1,25
100 punktów nauki
15 poziom postaci
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Shunpo
Tak zwane szybkie kroki. Pozwalają shinigami na błyskawiczne przemieszczenie się na niewielkim obszarze. Szybkość podczas tej techniki wynosi tyle co szybkość użytkownika x2.
Wymagania:
hohou poziom 1
5 poziom postaci
50 punktów nauki
100 reiatsu
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Senka
Technika ta pozwala shinigamiemu na zadanie przeciwnikowi dwóch szybkich ataków podczas shunpo. Szybkość podczas tej techniki wzrasta o x2,25 zaś zręczność o 1,25.
Wymagania:
100 Punktów nauki
16 poziom postaci
200 za użycie
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Utsusemi
Utsusemi jest techniką bardzo podobną do shunpo. Różni się ona jedynie tym, iż w miejscu gdzie poprzednio się znajdował shinigami, może zostawić swojego klona stworzonego z części jego ubioru. Podczas tego szybkość użytkownika wzrasta o x2,25.
Wymagania:
18 poziom
100 punktów nauki
Shunpo
500 reiatsu
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Shunkou
Technika ta pozwala nam na łączenie magii demonicznej z walką wręcz. Reiatsu wydobywające się z użytkownika tej techniki, oplatuje jego ciało. Pod wpływem ogromnnych pokładów reiatsu zrywane są ubrania z pleców oraz barków.
1 poziom:
Shinigami kumulując energię w rękach zyskuje bonus x1,5 do siły oraz x1,25 do wytrzymałości. Reiatsu w tym czasie zwiększa się o 500 przy użyciu techniki i po 100 co post.
Wymagania:
80 punktów nauki
13 poziom postaci
Kidou poziom 2
Hakuda poziom 2
Kontrola reiatsu poziom 2
2 poziom:
Shinigami umie już w pełni wykorzystać potencjał tej techniki przez co zyskuje większe premie oraz może on wystrzeliwać kule reiatsu o sile x1,1 oraz szybkości dwukrotnie większej od użytkownika, kosztującej go 100 reiatsu. Premia przy uwolnieniu techniki wynosi 750 reiatsu, a co post otrzymujemy dodatkowe 200. Szybkość użytkownika wzrasta o x1,5, zaś zręczność o x1,25.
Wymagania:
120 punktów nauki
18 poziom postaci
Kidou poziom 3
Hakuda poziom 3
Kontrola reiatsu poziom 3
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline